23 Haziran 2017 Cuma

'BU GECE DE AKIYORUZ'

Ne zaman bu başkalarıyla aram düzelecek bilmiyorum. Her gün birine öfkeleniyorum, bir başkasının hatta alakam olmayan birinin yazdıkları bile beni çileden çıkartabiliyor çünkü bu berbat zihniyetteki insanlarla maalesef birlikte yaşıyoruz ve bu kişiler kendi örümcek kafaları yüzünden başkalarına da zarar verebiliyorlar. İnstagram'a giriyorum herkesin hikayesine bakıyorum sırf meraktan. Günlük hayatına devam edenler, tatile gidenler, gezenler ah o gezenler yok mu onlara çok özeniyorum ama bulunduğum yerden 2 km uzağa bile zor giderken sadece hayal kalıyor bunlar benim için. Şimdi asıl meselemize gelelim. Clublardan çıkmayan tayfa beach club'a taşınmış. Tamam kardeşim çek çekme demiyorum ama aklı çükünde olan bu embesil tayfa, aklı hiç bir yerinde olmayan hatta aklı olduğundan şüphe duyduğum kızlarla birlikte abuk subuk onlarca hikaye atmış. Sinirlenmeyeyim diyorum ama elimde değil. Ben gitsem ben de çeker atarım ama öylesine ortamı çekerim. Burda eleştirdiğim bu insanların hikayeyi izleyenlere vermeye çalıştığı bana göre aptal, kendisine göre gurur duyulacak mesaj. Kendince vermeye çalıştığı mesaj: ''Eğleniyorum yanımda kızlar da var, akşam da biliyorsunuz işte anlarsınız ya...'' Hayır bu embesili anlıyorum da kızında ondan aşağı kalır yanı yok. Adam, pardon yanındaki insan kılıklı herif senin bi taraflarına zoom yapıp, şaplak atarken hala umursamazca kıvırmaya devam ediyorsun. Normalde biri dm den bir iki laf etse 'off yavşak' diyeceksin. Eleştirdiğim konu bu. Herkes eğlenebilir ama bazı şeylerin sınırını bilir, zaten bu insanlar akıllı olanlardır. Diğerlerinin ki nerde biliyoruz.
Hayatta her şeyi eşit yapmak lazım. Eğlencenin de yerini zamanını bilmek lazım, susulacacak, konuşulacak yeri de bilmek lazım. Bazen sınırları aşmalı tabi, yine kimsenin sınırlarını ihlal etmeden.
Diğer konuya gelirsek... Geziniyorum ana sayfada, kızın biri 'Bana şu bileti alana düşerim' yazmış. Belki espri kendince orasını bilemem de sanmıyorum. Biri biletin fiyatını sormuş kızımızda '200 TL çok değil yaa' yazmış. O an dedim ki ben o parayla öğrenci evimi kaç ay geçindiriyorum. Ha biriktirir giderim o ayrı ama asıl mesele kızın şunu yazmasıydı ' Ayın 25 günü mekana gidip her girişte 50 TL para verince, yol, kalacak yer derken para kalmıyor ay sonunda' Ha sen aylarca ye, iç, gez sonra herifin birinin bilet almasını bekle. Gerçi bu kızımız popo dediler mi anında paylaşacak bir kız. Onlarca bilet alınmıştır kendisine. Üzüldünüz mü? kızın linkini vereyim mi? Yani şaşırıyorum ya. Ben o kadar zorlukla paramı idare etmeye çalışırken, haftada 1 belki 2 anca kafa dağıtmaya bi kafeye giderken, ay sonuna kadar orda burda yat, kalk, iç ve para iste.
Bazılarınız şimdi bana geri kafalı falan der ama eleştirmek istediğim konuyu anlayan anladı. Kimse eğlenmesin, oraya buraya gitmesin demiyorum. Hani alışmış kudurmuştan beterdir ya bunlar hepsinden beter insanlar. Hayatı bunlardan ibaret zanneden, akılları anca buna çalışan kişiler. Hayatım boyunca eğlenmesi de bildim, gezmesini de. Tatile gidecektim kendim biriktirdim tüm yıl tatil paramı gittim güzelce eğlendim. Ordan burdan haketmediğim paraları istemedim. Böylelerinden hep uzak kalırım umarım çünkü yazdıklarını okumak, hikayelerini görmek bile bu denli sinir ederken bizzat kendisini görsem ne yapardım bilemiyorum. Yine de bugün spor salonunu temizleyen teyzenin kızının yanıma gelip bana benzer hareketler yapmasını görünce içim yumuşadı. Gülümsedim, daha 9 yaşındaymış. Yani 5 Temmuzda 9 yaşında olacakmış. Hareketlerim bittiğinde yere serdiğim mat'ı tam kıvırmaya yeltenmiştim ki dur dur ben yaparım, valla bırak dedi. Gözlerim doldu bir an için ' Hayır güzelim sen hareketlerini yap lütfen dedim' o da benimle birlikte kalktı ve ben nereye gidersem oraya gelerek devam etti. Böyle gördükçe işte bu abuk insanlara tahammül edemiyorum. O kadar güzel çocuklar var ki. Kalpleri henüz pislikle dolmamış, kafaları tertemiz ve yeni bilgiye aç. Umarım kendilerini güzel bir şekilde yetiştirirler ve çevreye kulak asmazlar. Umudum benim onlar, hepimizin umudu. Umutlarımıza örnek oluyoruz, onları tüketmeyelim...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Not for us, Jamie Sung - Days

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder